CONSIDERENTE GENERALE
OPERATORUL DE DATE PERSONALE
CATEGORII DE INFORMAȚII PRELUCRATE
- datele personale (de exemplu, numele dvs.);
- detaliile de contact ale companiei (de ex. adresa fizică a companiei dvs., adresa dvs. de e-mail pentru companie și telefonul companiei dvs.);
- detaliile de contact ale dumneavoastră (precum adresa de email furnizată prin înscrierea voluntară în newsletter sau orice alte informații de contact furnizare companiei noastre);
- detalii despre serviciile achiziționate prin Discover Dobrogea SRL;
- informații despre interacțiunile dvs. cu conținutul nostru, cu mediile sociale și cu orice informații comerciale legate de cumpărarea serviciilor dvs. (de exemplu, servicii de instruire, servicii de cercetare, servicii de publicare în cataloagele noastre, servicii de consultanță, servicii de dezvoltare a afacerii și servicii de consultanță);
- informații despre preferințele privind limba de afișare a conținutului website-ului discoverdobrogea.ro;
- informații referitoare la cookies (politica privind cookie-urile o găsiți aici).
În anumite circumstanțe și în funcție de legea aplicabilă, unele din aceste informații pot constitui informații personale. Informațiile personale împreună cu informațiile despre afaceri (B2B) sunt denumite în continuare “informații despre utilizatorul B2B”.
DEFINIȚII
- “Informații personale” înseamnă informații despre orice persoană sau de la care orice persoană poate fi identificată direct sau indirect.
- “Proces”, “Prelucrare” sau “Procesat” înseamnă orice activitate care implică date personale, incluzând, dar fără a se limita la colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, recuperarea si utilizarea, dezvăluirea prin transmisie, ștergere sau distrugere;
- „B2B” înseamnă business to business, referitor la informațiile companiei pe care o reprezentați în interacțiunea cu Discover Dobrogea.
CUM COLECTĂM INFORMAȚIILE
- Datele pe care le furnizați: Putem obține informațiile dvs. personale B2B atunci când ne-o furnizați prin intermediul serviciilor noastre (de exemplu, în cazul în care vă înscrieți pentru e-mailuri, buletine de știri, webinarii sau alte comunicări, când va înregistrați orice parte a serviciilor, când participați la sondaje; când prin orice mijloace, achiziționați un produs/sau serviciu de conținut, analiză de piata, instruire sau servicii profesionale sau când ne oferiți cartea dvs. de vizită la târguri etc.).
- Date privind relațiile: Este posibil să colectăm sau să obținem informațiile dvs. personale în cursul obișnuit al interacțiunii noastre cu dvs. (de exemplu, dacă interacționați cu serviciile noastre de consultanță sau educaționale)
- Datele pe care le faceți publice : putem colecta sau obține informațiile dvs. personale pe care le faceți public, inclusiv prin intermediul rețelelor sociale (de exemplu, din profilul dvs. social media dacă faceți un post public despre noi) sau prin chat-urile, forumurile sau comunităților privind serviciile.
- Informații obținute de la o terță parte: Este posibil să colectăm sau să obținem informațiile dvs. personale de la terțe părți, care ni le furnizează. Acestea pot include apeluri prin telefon sau prin poștă directă; de la clienți, vânzători, parteneri, furnizori, terțe părți, surse disponibile în comerț sau disponibile public (de exemplu, brokeri de date, agregatoare de date, baze de date publice etc.); terți operatori de rețele afiliate; surse de referire; site-uri de rețele sociale (de ex. Facebook, Twitter, LinkedIn etc.).
- Rețineți că Discover Dobrogea nu este răspunzător pentru informațiile pe care le oferiți voluntar despre dvs. în discuțiile din zonele publice ale Serviciilor sau despre informațiile pe care le alegeți să le faceți public în care Serviciile permit utilizatorilor să încarce sau să posteze conținut. Utilizatorii nu ar trebui să posteze informații personale în acest mod.
- Furnizarea de servicii pentru dvs.: furnizarea serviciilor, inclusiv oferirea de conținut original, analize de cercetare, forumuri și comunități, gestionarea contului dvs., angajamente profesionale în servicii și asistență pentru clienți.
- Sondaje: comunicarea cu dvs. în scopul obținerii de feedback despre experiența, produsele și serviciile noastre.
- Comunicări: comunicarea cu dvs. prin orice mijloace privind știrile și alte informații în care vă puteți interesa, cu condiția să vă asigurați că astfel de comunicări vă sunt furnizate în conformitate cu legislația în vigoare; menținerea și actualizarea informațiilor dvs. de contact; și obținerea și verificarea consimțământului opt-in, acolo unde este necesar.
- Conformitate legală: În conformitate cu legile aplicabile, ne rezervăm dreptul și este posibil să avem obligația de a furniza informații instanțelor judecătorești, legale și autorităților guvernamentale cu privire la orice utilizator al serviciilor atunci când există motive să creadă că utilizatorul încalcă Termenii Utilizați sau legi aplicabile.
COOKIES SI TEHNOLOGII SIMILARE
CE INFORMAȚII PARTAJĂM CU TERȚELE PĂRȚI
TRANSFERUL INTERNAȚIONAL DE DATE
SECURITATEA DATELOR
ACURATETEA DATELOR
MINIMIZAREA DATELOR
REȚINEREA DATELOR
DREPTURILE PERSOANEI VIZATE
- dreptul la informare, respectiv dreptul de a primi detalii privind activitățile de prelucrare efectuate de către Discover Dobrogea conform celor descrise în prezentul document;
- dreptul de acces la date, respectiv dreptul de a obține confirmarea din partea Discover Dobrogea cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, precum și detalii privind activitățile de prelucrare precum modalitatea în care sunt prelucrate datele, scopul în care se face prelucrarea, destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor, etc;
- dreptul la rectificare, respectiv dreptul de a obține corectarea, fără întârzieri justificate, de către Discover Dobrogea a datelor cu caracter personal inexacte/ nejustificate, precum și completarea datelor incomplete; Rectificarea/ completarea va fi comunicată fiecărui destinatar la care au fost transmise datele, cu excepția cazului în care acest lucru se dovedește imposibil sau presupune eforturi disproporționate.
- dreptul la ștergerea datelor, fără întârzieri nejustificate, („dreptul de a fi uitat”), în cazul in care se aplică unul dintre următoarele motive:
- acestea nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate;
- în cazul în care este retras consimțământul și nu există niciun alt temei juridic pentru prelucrare;
- în cazul în care persoana vizată se opune prelucrării și nu există motive legitime care să prevaleze;
- în cazul în care datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;
- în cazul în care datele cu caracter personal trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale;
- datele cu caracter personal au fost colectate în legătură cu oferirea de servicii ale societății informaționale conform dreptului Uniunii sau al dreptului intern sub incidenta căruia se află operatorul.
- dreptul la restricționarea prelucrării în măsura în care:
- persoana contestă exactitatea datelor, pe o perioadă care ne permite verificarea corectitudinii datelor;
- prelucrarea este ilegală, iar persoana vizată se opune ștergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricționarea utilizării lor;
- operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării, dar persoana vizată i le solicită pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță; sau
- persoana vizată s-a opus prelucrării (altele decât cele de marketing direct), pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile legitime ale operatorului prevalează asupra celor ale persoanei vizate.
- dreptul la portabilitatea datelor, respectiv:
- (i) dreptul de a primi datele cu caracter personal într-o modalitate structurată, folosită în mod obișnuit și într-un format ușor de citit.
- (ii) dreptul ca aceste date să fie transmise de către REIMENS GROUP către alt operator de date, în măsura în care sunt îndeplinite condițiile prevăzute de lege;
- dreptul la opoziție – în ceea ce privește activitățile de prelucrare se poate exercita prin transmiterea unei solicitări conform celor indicate mai jos;
- în orice moment, din motive legate de situația particulară în care se află persoana vizată, ca datele care o vizează să fie prelucrate în temeiul interesului legitim al Discover Dobrogea sau în temeiul interesului public, cu excepția cazurilor în care Discover Dobrogea poate demonstra că are motive legitime și imperioase care justifică prelucrarea datelor colectate și care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților persoanelor vizate sau că scopul este constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță;
- în orice moment, în mod gratuit și fără nicio justificare, că datele care o vizează să fie prelucrate în scop de marketing direct.
- dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale automate, respectiv dreptul de a nu fi subiectul unei decizii luate numai pe baza unor activități de prelucrare automate, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care privesc persoana vizată sau o afectează în mod similar într-o măsură semnificativă;
- dreptul de a vă adresa Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sau instanțelor competente, în măsura în care considerați necesar: ANSPDCP
- dreptul de a vă adresa Justiției pentru apărarea oricăror drepturi garantate de prezenta lege, care au fost încălcate.
- Materiale de marketing: Puteți oricând să renunțați sau să vă dezabonați la orice e-mailuri de marketing în orice moment, urmând instrucțiunile de pe e-mailurile pe care le primiți. Permiteți zece-cincisprezece zile lucrătoare pentru ca modificările să aibă efect. Dacă renunțați să primiți materiale de marketing, puteți fi totuși contactat în alte scopuri de afaceri.
- Conform REGULAMENTUL (UE) 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI, este posibil să ne refuzați accesul la anumite informații, caz în care unele dintre funcționalitățile serviciilor pot să nu fie disponibile. Aceste drepturi includ, în conformitate cu legea aplicabilă, dreptul de a formula obiecții sau de a solicita restricționarea prelucrării informațiilor dvs. și de a solicita accesul sau ștergerea propriilor informații.
- Solicitările referitoare la informațiile dvs. trebuie trimise contactând-ne folosind informațiile de mai jos. Dacă sunteți rezident în UE și aveți orice nelămurire privitoare la politica noastră de confidențialitate sau că nu am rezolvat în mod satisfăcător o solicitare a dvs, aveți dreptul să contactați Autoritatea de supraveghere și să depuneți o plângere.
DETALII DE CONTACT
Dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la această Politică, puteți să ne contactați prin e-mail la:
office@discoverdobrogea.ro |
Coordonatorul nostru pentru protecția datelor poate fi contactat la adresa:
office@discoverdobrogea.ro |