Filmările pentru documentarul „Flavours of Romania – Dobrogea”, partea a III-a, au început încă din această vară și vor continua până în luna noiembrie, în mai multe zone din frumoasa regiune situată între Dunăre și Marea Neagră. Documentarul este realizat de jurnalistul britanic Charlie Ottley și echipa sa, iar după prelucrarea filmărilor, acesta va putea fi vizionat pe Netflix. Atracțiile importante ale orașului Constanța sunt promovate în cadrul noului film.
OMD Mamaia-Constanța va promova orașul de la malul mării, în viitorul documentar
„Discuțiile pentru proiect au început în toamna anului 2023, când, cu ocazia Zilei Dobrogei, Charlie Ottley a venit la Constanța pentru promovarea documentarului despre Dobrogea, care a fost lansat pe Netflix. Atunci am avut primele discuții și utlerior au avansat și s-au concretizat printr-un contract de furnizări servicii între OMD Mamaia-Constanța și Charlie Ottley, referitor la filmul documentar „Flavours of Romania – Partea a III-a, Dobrogea”, care se filmează în momentul de față, în toată regiunea.
Constanța, fiind cel mai important oraș din Dobrogea, nu putea lipsi cu un material puternic, din acest documentar. Eu am discutat și am agreeat cu Charlie, ca 3 subiecte majore despre Constanța, a câte 3 minute și ceva fiecare, să fie prinse în acest documentar. Filmările s-au făcut în vară, am participat și eu la ele, dar am refuzat să apar în vreun cadru. Procesarea filmului va fi realizată în luna noiembrie, iar pe micile ecrane, documentarul va putea fi văzut în luna mai 2025.
Filmul va fi proprietatea Netflix, deoarece jurnalistul britanic Charlie Ottley are un contract cu această companie, iar noi nu vom putea difuza pe alte canale părți din acest film, dar, pentru noi este suficient, pentru că Netflix este întins în întreaga lume și sunt foarte mulți oameni de pe planetă care urmăresc documentarele de pe Netflix și pentru noi este îmbucurător faptul că și Constanța va fi prezentă, pentru 10 minute, într-un astfel de documentar.
Subiectele importante sunt: Piața Ovidiu și poetul latin Ovidius, cu tot ceea ce înseamnă el pentru Constanța, Stradela Vântului, ca și locație exotică și interesantă în municipiul Constanța, iar cel de-al treilea subiect a fost Food Experience, ieșirea pe Marea Neagră, dimineața, cu pescarii, unde a fost prinsă captura zilei și au fost preparate mâncăruri tradiționale din pește la o cherhana din Constanța. Au fost și alte subiecte, pe care Charlie a considerat că este nevoie să le introducă în documentar.
Așteptăm și noi cu nerăbdare să vedem materialul final și să fim în cât mai multe case, pe cât mai multe ecrane.
Acesta este doar unul dintre proiectele pe care noi le ințiem mai mulți factori de influență în ceea ce privește promovarea turistică orașului Constanța și a stațiunii Mamaia.
În acest weekend îi așteptăm pe constănțeni și pe turiști, la ultimele valuri de distracție, cu spectacole importante și focuri de artificii.
Proiectele și promovarea continuă cu promovarea orașului Constanța, în această toamnă.
De asemenea, vom participa, în această toamnă, la 3 târguri de turism – Rimini, la începutul lunii octombrie, Londra la începutul lui noiembrie și Varșovia, la finalul lunii noiembrie”, a declarat pentru Discover Dobrogea, președintele Organizației de Management al Destinației Mamaia – Constanța.
0 Comentarii