Holbina Trei Bibani este pentru mulți turiști români și străini, ”Raiul pescarilor”, un loc de poveste, în care te conectezi perfect cu natura. 2020 a fost un an cu multe provocări, însă, managerul hotelului din inima Deltei Dunării, Silvia Savu spune că susținerea turiștilor fideli a fost extrem de importantă și astfel a reușit să treacă bine peste această perioadă dificilă pentru toată lumea.
Holbina Trei Bibani, hotelul în care turiștii și-au regăsit liniștea, într-un an pandemic
2020 a fost un an ca niciun altul, care ne-a dat tuturor viețile și planurile peste cap. Am fost nevoiți să stăm izolați în case, dar nu am încetat să visăm la vacanțe. Românii au preferat locurile mai retrase, iar pentru Holbina Trei Bibani, hotelul din Delta Dunării, cererile de cazare au fost atât de numeroase, încât nu a reușit să le facă față.
”A fost un an cu multe provocări, pentru că a trebuit să închidem unitatea de cazare din martie până în iunie. Practic, au fost aproape 3 luni în plin sezon pe care noi le-am pierdut.
Lunile de primăvară sunt foarte bune pentru pescuit și noi organizam, în mod tradițional, multe concursuri, pe care am fost nevoiți să le anulăm. A fost dificil, dar am luat situația ca atare și ne-am concentrat pe investițiile pe care le-am putut realiza în acea perioadă.
De când am putut redeschide Holbina Trei Bibani au venit atât clienții fideli ai hotelului nostru, care ne vizitează de 15 ani, dar și foarte mulți turiști noi. Am avut o cerere foarte mare în perioada verii, pe care nu o aveam ca în acest an.
Pentru Holbina Trei Bibani, sezoanele cele mai bune sunt primăvara și toamna. Aveam familii care ajungeau la noi și vara, dar anul acesta, datorită pandemiei și a faptului că mulți nu au mai plecat în vacanțe în străinătate, au venit numeroase familii cu copii. Turiștii au fost foarte bucuroși să descopere că există o astfel de locație în România”, a declarat pentru Discover Dobrogea, administratorul Holbina Trei Bibani, Silvia Savu.
Silvia Savu: ”2020 a fost despre solidaritate, iar turiștii Holbina Trei Bibani ne-au susținut fantastic”
Se spune că prietenii la nevoie se cunosc. Ei bine, în acest an atipic, în care nimic nu a fost ca de obicei, turiștii fideli au susținut locația lor preferată din Delta Dunării, Holbina Trei Bibani.
”Am simțit o solidaritate din partea clienților noștri fideli, care ne cunosc și preferă locația noastră.
Ei au ales Holbina Trei Bibani, încă din prima zi în care au putut să circule. Le era și dor, dar mi s-a părut că au făcut asta și pentru că s-au gândit că am fost afectați. Am simțit o susținere fantastică și am fost impresionată.
Știam și înainte ce înseamnă prietenia lor și o apreciam enorm, dar perioada aceasta în care nu am putut să ne vedem, a fost plină de așteptări, atât din partea noastră, dar și din partea turiștilor.
Chiar și la începutul pandemiei am primit multe telefoane și toată lumea ne întreba ce facem, cum suntem, iar noi le povesteam cum amenajăm grădina și pregătim spațiile de cazare.
De asemenea, pentru că noi am rămas la Holbina Trei Bibani în perioada stării de urgență, făceam zilnic fotografii și le arătam turiștilor noștri cum arată locul de care le este dor și în felul acesta am rămas conectați online, pentru că ei erau foarte bucuroși să primească informații și imagini de la noi”, a povestit managerul hotelului din Delta Dunării, Silvia Savu.
Holbina Trei Bibani, locul în care copiii învață să pescuiască și să elibereze peștii
”Avem o curte enormă, cu un hectar de gazon foarte bine întreținut, iar copiii se pot juca fără probleme. Pentru ei avem și o piscină specială, un loc de joacă și multe caiace.
Sigur, poate că aceste lucruri le pot găsi și în alte locuri din țară, dar ceea ce îi atrage în mod deosebit pe cei mici la Holbina Trei Bibani, este faptul că învață să pescuiască, de la instructorii noștri sau de la părinții lor.
Copiii pot pescui de pe mal și sunt extaziați după ce prind primul pește, oricât de mic. Ei rămân cu amintirea aceasta și revin cu plăcere la noi, deoarece știu că este locul în care pot prinde pești, pe care apoi îi eliberează.
Cred că industria aceasta va merge foarte bine, dacă îi învățăm pe copiii noștri să pescuiască. Ei au suflet bun și se bucură că pot elibera peștii, care vor putea trăi în continuare, până la adânci bătrâneți. Micuții sunt foarte sensibili și atenți, nu am văzut niciodată un copil care să vrea să rețină un pește.
În plus, familiile pot face excursii în Delta Dunării sau se pot plimba cu bărcile sau caiacele în incinta Holbina Trei Bibani. Au un program foarte încărcat și dacă vin 3-4 zile, nu au timp să se plictisească și nici să descopere tot. Am avut familii care au stat o săptămână, iar când au plecat au spus că a trecut timpul foarte repede”, a afirmat Silvia Savu, managerul Holbina Trei Bibani.
Pentru 2021, Holbina Trei Bibani pregătește 3 pachete noi de vacanță
Pentru anul 2021, Holbina Trei Bibani pregătește 3 pachete noi de vacanță, despre care veți afla mai multe detalii de pe pagina de Facebook a unității de cazare. Două sunt realizate în colaborare cu Descoperă Delta Dunării, destinate pescarilor care vin în cursul săptămânii și unul pentru familiile care doresc să viziteze Holbina Trei Bibani, de luni până vineri.
”Nu vom organiza concursuri de pescuit nici în anul 2021, deoarece, în condițiile în care pandemia va continua, astfel de evenimente nu pot fi gestionate așa cum prevăd reglementările. Nu le întrerupem pentru totdeauna, dar le vom organiza după ce trece perioada aceasta.
Cea mai mare captură din acest an a fost de 108 cm. În toamnă s-au prins pești mari, de peste un metru. Turiștii au fost foarte mulțumiți de capturile lor, în condițiile în care, în Delta Dunării nu prea s-au prins pești mari anul acesta”, a mai spus administratorul Holbina Trei Bibani, Silvia Savu.
La Holbina Trei Bibani, turiștii s-au retras și au lucrat online în pandemie
Aproximativ 70% dintre turiștii care preferă să meargă la Holbina Trei Bibani sunt pescari. Hotelul deține o incintă generoasă pentru pescuit, în care turiștii prind cele mai mari știuci din Delta Dunării.
”Cam 70% dintre clienții noștri vin pentru pescuit și 30% preferă să ajungă la Holbina Trei Bibani, pentru relaxare. Sunt oameni care au venit în timpul pandemiei să lucreze de la Holbina Trei Bibani. Ei au închiriat vila, împreună cu familia și au lucrat de aici, mai bine decât de la propriul birou.
Anul acesta am avut o creștere a cererilor pentru cursul săptămânii, pentru că, acele persoane care pot să lucreze online, și-au dat seama că pot face acest lucru de oriunde”, am mai aflat de la Silvia Savu, administratorul Holbina Trei Bibani.
Turiștii care călătoreau în zone exclusiviste au găsit tot confortul la Holbina Trei Bibani
”Am reușit să îi mulțumim și pe românii care, până anul acesta, călătoreau doar în locații exclusiviste. Avem o vilă pe care o închiriem, cu 4 dormitoare spațioase și un living foarte mare, care oferă tot confortul pentru vizitatori.
Ei pot lua masa în living sau pe terasa vilei, care se află pe malul apei, dacă doresc să evite restaurantul și preferă intimitatea unui loc mai izolat. Aici au găsit tot confortul și ne-au spus că nu și-au imaginat că există așa ceva în Delta Dunării.
Sunt mulți care nu au venit niciodată în deltă până anul acesta și au fost extrem de încântați de ceea ce le putem oferi, astfel că au făcut deja rezervări pentru anul viitor. Chiar și când nu este pandemie, sunt oameni care vor să aibă parte de liniște și intimitate, iar această vilă este mai mult decât și-ar putea dori”, spune Silvia Savu, managerul Holbina Trei Bibani.
Holbina Trei Bibani, un hotel care oferă intimitate și distanțare
Holbina Trei Bibani este o locație care se pretează 100% pentru turiștii care au nevoie de intimitate și distanțare fizică. Hotelul are numai camere la parter și este structurat în mai multe clădiri. Curtea generoasă și zecile de bărci pentru pescari le asigură turiștilor liniștea și distanțarea de care au nevoie, chiar și în pandemie.
”Anul acesta, am făcut transferul turiștilor cu bărci mici, astfel că i-am adus pe familii, să nu existe nici un risc pentru ei.
Toată activitatea noastră funcționează pe baza regulamentului impus în perioada pandemiei. Turiștii au luat masa în aer liber, pe malul apei, au pescuit distanțați și le-am oferit toate condițiile pentru a nu exista probleme.
În 2021 este posibil să deschidem pe 15 ianuarie, dacă vremea va fi bună și se va putea circula pe Dunăre, astfel încât transportul să nu reprezinte o problemă”, a precizat Silvia Savu, administratorul Holbina Trei Bibani.
Turiștii străini și-au anulat în 2020 vacanțele în Delta Dunării
Una dintre problemele cu care s-au confruntat investitorii în industria ospitalității din Delta Dunării, dar și din toată țara, în general, a fost lipsa turiștilor străini.
”Lipsa turiștilor străini ne-a afectat, pentru că vindeam sejururi de o săptămână, în special pentru francezi. Am avut câteva rezervări anulate, iar un grup de francezi s-a întors chiar din Aeroportul Otopeni, pentru că situația s-a schimbat foarte rapid și la intrarea în România a aflat că trebuie să intre în izolare pentru două săptămâni.
Am pierdut niște clienți pe care ne-am chinuit să îi aducem în țară. Ne-am promovat singuri în revistele din Franța, pentru că statul român nu susține suficient turismul în România și am reușit să îi aducem, dar pandemia i-a întors în țara lor. Ei de-abia așteaptă să vină în Delta Dunării, după ce se va termina pandemia de Covid-19”, am aflat de la Silvia Savu, managerul Holbina Trei Bibani.
Iris, copilul care crește odată cu Holbina Trei Bibani
Mulți dintre cei care ajung pe frumoasa insulă din Delta Dunării, o cunosc deja pe Iris și abia așteaptă să o revadă. Cei care s-au atașat de ea îi aduc dulciuri și diferite cadouri, pentru că este ”copilul minune” de la Holbina.
Iris este fetița Silviei Savu, managerul Holbina Trei Bibani. Ea are doi ani și 8 luni și a crescut, de când era bebeluș, pe insula din mijlocul Deltei Dunării, în mijlocul naturii, printre păsări și pești.
Din fericire, Iris nu a știut ce înseamnă izolarea și nu a simțit limitările pandemiei, deoarece s-a putut juca liniștită în curtea enormă de la Holbina. În această vară, Iris s-a bucurat de prezența multor copii în hotel, astfel că timpul a trecut repede pentru ea, deoarece că a avut cu cine să se joace.
Echipa Holbina Trei Bibani, mai unită ca niciodată
Pandemia a trimis în șomaj sau în șomaj tehnic, peste 700.000 de angajați în 2020 și multe firme au intrat în faliment. În aceste condiții și angajații de la Holbina Trei Bibani s-au temut că își vor pierde locul de muncă.
”A fost și pentru angajații noștri un șoc, pentru că le-a fost teamă și nu știau ce se va întâmpla cu ei. Totuși, am rămas uniți și am mers mai departe. Ei s-au panicat inițial, pentru că a fost o situație neclară, dar cunoscându-mă foarte bine și-au dat seama că vom trece împreună peste toate, pentru că avem o relație de mulți ani.
Nu le-a fost frică să meargă cu mine mai departe, pentru că au știut că voi face tot ce-mi stă în putere, să fie bine. La Holbina Trei Bibani nu avem doar niște salariați, este o echipă formată în timp și fiecare în parte este important pentru mine”, a precizat Silvia Savu.
2020, un an dificil, dar cu satisfacții pentru managerul de la Holbina și pentru turiști
”2020 a fost un an dificil, dar suntem mulțumiți că l-am încheiat cu bine, iar turiștilor care au stat izolați și au fost foarte stresați, le-am oferit câteva zile de relaxare în natură.
De 12 ani de când administrez această unitate de cazare, nu m-am mai confruntat cu situații atât de ciudate, însă am reușit să gestionez toate problemele apărute, pentru că m-a ajutat foarte mult experiența pe care o am.
În 2020 au contat relațiile pe care le-am făcut în toți acești ani, iar turiștii noștri fideli ne-au sprijinit. Sunt încântată de oamenii pe care i-am primit, de cei care călătoreau numai în Maldive, Bali sau Dubai și ne-au descoperit pe noi în 2020.
Își doreau să ajungă în Delta Dunării, dar această zonă nu a reprezentat niciodată pentru ei o prioritate, însă, după ce au descoperit-o spun că se vor întoarce în aceste locuri minunate. De asemenea, sunt bucuroasă că sunt oameni educați și au respectat natura și mediul înconjurător”, a precizat reprezentanta Holbina Trei Bibani, Silvia Savu.
Silvia Savu: ”Le urez tuturor sănătate!”
”Le urez tuturor sănătate, pentru că este cea mai importantă. Cred că este bine să fim optimiști, să ne adaptăm și să facem față acestor probleme, pentru că ne vom relua cu siguranță viața pe care am avut-o înainte de pandemie.
Este doar o chestiune de timp, iar noi trebuie să gestionăm această situație cât mai bine”, a mai spus Silvia Savu, managerul Holbina Trei Bibani, care este optimistă și crede că în 2021 lucrurile vor intra în normal.
0 Comentarii